فروشگاه آنلاین لوازم یدکی خودرو اطمینان یدک

علائم کلی وجود مشکل احتمالی در سیستم خنک کننده خودرو

داغ کردن ماشین
نشت آب/مایع خنک کننده چگونگی تعویض رادیاتور خودرو

رادیاتور ماشین

بررسی رادیاتور برای تشخیص نشتی

تست فشار رادیاتور برای مشخص شدنی مکان نشتی

باز کردن رادیاتور

جایگزینی با رادیاتور سالم

پر کردن با مخلوط آب و خنک کننده (نیمی آب و نیمی خنک کننده)

بررسی نبودن نشتی برای رادیاتور جدید هواگیری پس از تعویض رادیاتور توجه داشته باشید

زمانی که رادیاتور تعویض می‌شود بهتر است درب رادیاتور و ترموستات نیز تعویض شود

بعد از تعویض رادیاتور لوله‌های بین رادیاتور و موتور باید بررسی شوند

بعد از تعویض رادیاتور، وضعیت رادیاتور را تا چند روز زیر نظر داشته باشید تا نشتی نداشته باشد توصیه

برای افزایش عمر رادیاتور بهتر است که پس از هر ۳۰ هزار کیلومتر، خنک کننده درون رادیاتور تخلیه و با خنک کننده جدید پر شود.
در زمان پر کردن دقت شود که هیچ گونه آشغالی به درون رادیاتور راه پیدا نکند، چرا که می‌تواند همین مسئله دلیل اختناق در داخل لوله‌های رادیاتور باشد.

در صورت مشاهده داغ کردن خیلی سریع خودرو، حتماً رادیاتور را در تعمیرگاه معتبر بررسی کنید تا مطمئن شوید که خنک کننده کافی در آن وجود دارد.

در صورتی که مایع خنک کننده نبود از خودرو استفاده نکنید تا مشکل رفع شود.

از آن جایی که رادیاتور ماشین پس از مدتی دچار رسوبات شده و با گذشت زمان قطر این رسوبات افزایش پیدا می‌کنند،

لازم است که به صورت دوره‌ای نسبت به رسوب زدایی رادیاتور ماشین اقدام کنیم.

برای رسوب زدایی و تمیز کردن رادیاتور ماشین، استفاده از جرم گیر رادیاتور خودرو رواج دارد. انواع روش‌ها از جمله شستشوی رادیاتور ماشین با نوشابه، شستشوی رادیاتور ماشین با جوش شیرین و … را می‌توان کارآمد دانست

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.